stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu

stage

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Gister was het dan zo ver. Kennismaken op stage. Eenmaal op stage aangekomen kreeg ik een klein gesprek, waarna ik al snel mijn stagebegeleidster ontmoette. Omdat ik vroeg was kon ik zelfs nog even op mijn groep kijken en twee kinderen ontmoeten. Ik werd open ontvangen en het was vanaf het eerste moment al gezellig. Toen de kinderen weg waren heb ik instructies gekregen en alvast wat informatie over de kinderen doorgelezen. Daarna ben ik op de bus gezet naar huis.

Thuis aangekomen helemaal onder de indrukken even een rustig avondje gehad en lekker op tijd gaan slapen, hier moet ik namelijk al om 7 uur op stage beginnen dus dat betekend iets eerder me bed uit als normaal!

Vandaag was mijn eerste dag. Eerste keer met de bus naar stage vond ik toch maar helemaal niets. Gelukkig is het goed gegaan en kwam ik op tijd op stage.

Al snel kwamen de kinderen en werd ik aan alle kinderen voorgesteld. De hele dag op stage ging goed. ik kreeg veel uitleg en de kinderen riepen mij ook steeds meer als er iets was, of als ik kon helpen. Ook mocht ik met een aantal kinderen alvast wat werkjes doen!

Om 12 uur gingen de kinderen naar huis en bleef ik nog even op stage om de laatste dingen af te ronden en klaar te zetten voor morgen. Ook las ik nog wat dossiers en daarna mocht ik naar huis.

Moe maar voldaan zit ik nu weer lekker in het zonnetje bijna klaar voor morgen! Eerst nog even wat avond eten koken!

  • 26 Februari 2014 - 00:43

    Jaap:

    Gaat goed Eline komt omdat je een mensen mens bent !!! En het zonnetje erbij, wat wil je nog meer.

  • 26 Februari 2014 - 10:12

    Mama:

    Hoi eline , even kijken of het mij ook lukt omeen reactie te geven .
    En voor vandaag veel plezier op je stage en geniet daarna van het zonnetje

    Liefs mama

  • 26 Februari 2014 - 21:06

    Erica:

    helemaal leuk hoor en hopelijk worden die busreizen beter!! xxx toytoy he

  • 26 Februari 2014 - 21:23

    :

    haha meer is niet gewenst!

    En die busreizen gaan al iets beter, het is wel moeilijk communiceren in de bus. Gelukkig ben ik er tot nu toe nog elke keer uit gezet haha

    Groetjes!

  • 03 Maart 2014 - 19:35

    Omadiny:

    zet hem op Eline je kunt het , enne je kunt in de bus heel veel van de taal leren
    veel plezier xxxx

  • 04 Maart 2014 - 01:11

    :

    haha jaa, het gaat steeds makkelijker en leer er steeds meer woorden bij!

  • 04 Maart 2014 - 10:46

    Yvonne:

    Hey Eline, wat leuk dat je ook een reisverslag bijhoudt! Fijn dat het goed bevalt en wat zal dat zonnetje lekker zijn. Succes met de rest van je stage en we lezen het wel, swa ;-)

    Groetjes Yvonne

  • 04 Maart 2014 - 18:28

    Omadiny:

    Hoi Eline moet je elke dag zelf koken of wordt er ook nog voor je gezorgd .
    En als je kookt wat eet je dan ??? patat met???????
    liefs van ons

  • 04 Maart 2014 - 21:32

    :

    Hooi oma,

    Ik kan zelf koken, en dan is het meestal iets van pasta of rijst. En je kan hier ook in de straat een dag hap halen voor 10 gulden. En dat is dan elke dag groente, aardappelen en vlees.

    Liefs

  • 06 Maart 2014 - 19:02

    Omadiny:

    o-ke zorg goed voor je zelf maar hebben jullie geen eetclubje dan kun je om de beurt koken en samen eten gooi het maar in de groep .liefs van ons

  • 06 Maart 2014 - 22:27

    :

    Nee, soms eten we wel samen of koken we samen, maar dat gebeurd spontaan! liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 5898

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: