De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia!

Inmiddels alweer twee weken in het geweldige Curacao! Wat gaat de tijd toch snel hier. Aan het begin van de dag weet ik nooit wat ik ga doen maar uiteindelijk is elke dag een ontzettende leuke, gezellige en ontspannen dag!

Ook deze week heb ik me weer prima vermaakt.

Al vanaf vrijdagmiddag waren de winkels dicht vanwege de Carnaval. Ik wist niet wat me overkwam! Vervolgens was het van vrijdagavond tot woensdagmorgen half 2 een groot feest!

Zaterdag hebben we lekker aan het strand gelegen en 's avonds gezellig uit geweest! Na een kort nachtje zijn we zondag bij de optocht gaan kijken. Na 5 uur gewacht te hebben kwam de optocht dan eindelijk aan! Wat een feest!

Maandag was iedereen verplicht vrij en zijn we lekker naar het strand in Lagun geweest! Heerlijk met een groepje op het strand gelegen, gesnorkeld en leguanen gezien. Ze liepen letterlijk onder je door! We zijn optijd naar huis gegaan en hier weer gezellig spelletjes gespeeld! Dinsdag ben ik weer naar stage geweest en 's avonds naar de lichtjes parade gekeken. Ook nu moesten we weer 3 uur wachten. Maar we vullen onze tijd wel met gezelligheid! Om half 2 's nachts kwam er een eind aan de lichtejs parade en de rest van de week kon ik weer gewoon lekker naar stage!

Op stage gaat het nu steeds beter. Ik begin meer papiamentu te verstaan en zelf ook te spreken! Met mijn collega's is het heel gezellig en ook de cliënten komen meer naar me toe. Ik ga hun gebaren steeds beter begrijpen en zij gaan mijn gebaren ook steeds beter begrijpen. Hierdoor word het wat makkelijker om te communiceren. Ook is het super lief als ze dan 's ochtends naar je toe komen, je begroeten en je een dikke knuffel krijgt!

Inmiddels zit deze week er alweer op! Het gaat razendsnel en ik ga nu genieten van mijn 3 vrije dagen!

Ajo!

  • 07 Maart 2014 - 22:56

    Jaap:

    5 keer het woord gezellig in het verslag gelezen. Gaat best wel goed daar denk ik !!!

  • 09 Maart 2014 - 21:36

    Dorinde:

    Hej Eline,
    Supergaaf dat je nu in Curacao bent. Even alledrie je verslagjes gelezen! Leuk om je zo ook te kunnen volgen, nu komen ze ook op de mail. Werk je met gehandicapte kinderen? Is het een zorgstage of activiteitenbegeleiding? Succes en veel plezier op stage en ook vooral daarbuiten in je vrije tijd!

  • 09 Maart 2014 - 23:19

    :

    haha jaa het is hier ontzettend leuk en gaat helemaal goed!

    En ja het is zeker gaaf hier, en super dat ze op de mail komen! Ik werk met kinderen met Autisme en nog wat andere stoornissen. Het is op een soort dagbesteding/school. We geven de kinderen ook ontwikkelingsgerichte taakjes. Het is moeilijk te vergelijken met Nederland. Verder spelen ze natuurlijk ook wel tussendoor! Het is heel afwisselend en een grote uitdaging, maar ik leer ontzettend veel.

  • 10 Maart 2014 - 19:38

    Omadiny:

    Hai Eline Leuk om weer een verslag van je te lezen , leren en genieten is een leuke dagbesteding
    liefs oma en opa

  • 11 Maart 2014 - 18:54

    :

    Jaa, dat is het zeker!

  • 13 Maart 2014 - 19:42

    Erica:

    wat een grote bofkont ben je toch maar hee...lekker na je stage in het zonnetje en genieten maar!! (nu hebbben we op het moment in Nederland ook niet te klagen hoor over de zon....). Maar wel heeel leuk dat je stage ook steeds beter gaat en dat men elkaar beter leert begrijpen.....lieve groetjes en tot..skype?? blijf genieten he!! xx

  • 13 Maart 2014 - 23:40

    :

    haha jaa een hele grote! Ik hoorde het, maar ook dat het weer slechter ging worden :$. Op stage is het echt ernorm leuk en het leren (taal, mensen, het bedrijf )gaat steeds makkelijker. Tot snel op skype en we spreken elkaar! Groetjes terug, en genieten blijf ik zeker! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 5906

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: