Wat een week weer! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu Wat een week weer! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu

Wat een week weer!

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Wat begon lekker rustig op het strand, eindigde als zwaar vermoeid op de bank! Ook deze week is weer voorbij gevlogen! Inmiddels zit ik vandaag alweer precies een maand hier op dit prachtige eiland!

Zondag hebben we lekker op het strand gelegen. Toen we bijna op het punt stonden om naar huis te gaan kwamen er op eens wilde dolfijnen langs zwemmen! Wat een mooi en leuk gezicht, en super om mee te maken!! Toen de dolfijnen voorbij waren gezwommen zijn we allemaal terug naar huis gegaan. Hier heb ik lekker gedouched, gekookt en heb ik lekker rustig een filmpje gekeken.

Maandagochtend ben ik samen met Madelon een stempel voor in ons paspoort wezen halen. Tenminste… dat was het plan. We stonden bij het verkeerde gebouw, een mevrouw had voor ons de route uitgetekend, maar helaas waren haar tekenkunsten niet zo goed en konden we het goede gebouw niet vinden, dus is madelon naar haar stage gegaan en ben ik boodschappen gaan doen.

Toen ik thuis kwam ben ik de was gaan doen en heb ik wat schoongemaakt om daarna heerlijk op het strand uit te rusten. Dinsdag begon ik weer met stage. Deze week was het tijd voor deel 2 van mijn opdracht. De hele week ben ik druk in de weer geweest met me in 1 cliënt verdiepen en de rest ook nog te begeleiden. Het was een zware, drukke en gekke week op stage. Wel heb ik weer enorm veel geleerd en heb ik weer positieve feedback gekregen!

Ook was het deze week de week van het lekker eten op stage. We begonnen de week met appeltaart, vervolgens ‘Koekie, maar dan wel de harde’(de naam wisten ze niet, dus noemde ze het maar zo), en toen ze doorkregen dat ik echt alles lekker vind kreeg ik ook vandaag weer een lekkere taart. Toen ik de naam vroeg, tjaa… het was gewoon de taart van hier, van dit eiland, zo simpel was het. En zo simpel het klonk zo lekker was het ook!

En voor degene die het nog weten van het mysterieuze dier… Ik heb niets meer gezien of gehoord dus waarschijnlijk hadden we allebei een beetje last van de warmte!

Ook heb ik deze week veel geskyped, lieve berichtjes uit Nederland van familie, vrienden, kennissen en klas gehad wat toch echt wel super leuk is!

Verder heb ik lekker veel bijgeslapen, uit geweest voor de verjaardag van Bas en verder vooral weer genoten!

  • 21 Maart 2014 - 22:49

    Jaap :

    Weer een leuk bericht Eline !!
    Je hebt toch wel een gitaar daar, hoop ik tenminste. Ik lees in de reacties dat je hiermee bij terugkomst aan d bak moet. Hoe is de muziek daar ? Lekker swingend zeker !!
    Geniet ervan het is je gegund.

  • 22 Maart 2014 - 00:59

    Jaap:




  • 22 Maart 2014 - 01:02

    Jaap:

    Oh ja nog vergeten.
    Je "zus" speelt ook gitaar zie You Tube "Esther Steenbergen".
    Echt goed !!!

  • 22 Maart 2014 - 18:12

    :

    haha jaa ik heb hier een gitaar (die neem ik wel een keer mee naar les) en ben er ook al mee aan de slag geweest! Ik speel gewoon wat liedjes van hier en heb de kinderliedjes van Nederland meegenomen, sommige hiervan kennen ze hier ook. Maar wat muziek toch met deze kinderen doet en blijft doen geweldig! Van de week ook een kippenvel momentje gehad van een jongetje. De verhalen hoort u nog wel als ik terug ben.
    Verder hebben ze hier inderdaad hele swingende muziek. Vooral met trommels en bajo's, wel erg gezellig en leuk! Bij mij in de straat speelt er een bandje bij een café, die spelen elk weekeind, elke week hetzelfde deuntje dat word wel lastig haha.

    En ik wist niet dat ik nog een zus had haha. Heb wel even gekeken stiekem maar ken dr niet!:p

  • 25 Maart 2014 - 19:46

    Oma Diny :

    Hoi Eline fijn om te lezen dat het goed gaat met je en dat je geniet van je stage ,en ja elk weekend de zelfde muziek gaat vervelen maar denk er aan als je terug bent in je eigen landje zal je weer aan dat deuntje denken . Liefs van ons Opa en Oma

  • 25 Maart 2014 - 21:24

    :

    haha dat weet ik wel zeker oma!

  • 27 Maart 2014 - 20:39

    Erica:

    Waah...wat is dit weer een leuk berichtje zeg en jaa..je geniet wel lekker?? Soms ook hard werken voor je stage, maar je steekt er wel weer wat van op!! Blijf lekker genieten van alles wat je nu beleeft enne jee...wat een leuke tekenjuffrouw...hihi.....xxxxvan ons allen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 5905

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: