Bon Dia, Bon Dia - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu Bon Dia, Bon Dia - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu

Bon Dia, Bon Dia

Blijf op de hoogte en volg

27 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia, Bon Dia

Ook de afgelopen week was weer een gezellig drukke week. Zaterdag hebben Madelon en ik nog wat dingen geregeld die we de vorige dag niet af hadden gekregen. Daarna hebben zijn we naar een klein strandje gegaan en hier even lekker in het zonnetje gelegen. Na een kort uurtje in de zon zijn we naar een het strand feest Spring Brake gegaan. Hier hebben we nog een keer in het zonnetje gelegen en wat gezwommen. Ook hebben we lekker gekletst met een collega van mijn stage en gedanst! Om 21 zijn we naar huis gegaan en is iedereen lekker gaan slapen. De volgende morgen was het alweer vroeg dag. Het was Pasen dus ging ik met Madelon naar de kerk. Na vroeg in de morgen een tjoller (zwerver) uit huis te hebben gejaagd, konden we naar de kerk. Deze was helemaal in het Papiamento dus konden we er niets van verstaan! Na een dienst van 1.5 uur was de kerk afgelopen! Eenmaal thuis hebben we Wouter opgehaald en zijn we naar Saint Tropez gegaan. Hier hebben we lekker in het zonnetje gelegen tot het donker werd. Toen zijn we ons om gaan kleden omdat we voor Wouter zijn verjaardag uit gingen eten. We hebben met een groepje gezellig bij El Forno gegeten (een Italiaans restaurant) en daarna zijn we naar Wet and Wild gegaan (een strand feest) Om 00:00 werd Wouter echt jarig dus werd het feest! Na een gezellige avond zijn we naar huis gegaan. De volgende ochtend was het ook weer vroeg dag. We gingen wouter een ontbijtje op bed geven en daarna naar het strand. Het strand was niet zo succes en waren dan ook al snel weer weg. Toen zijn we naar het vliegveld gegaan om Jana een vriendin van Madelon op te halen. Na dat ze was aangekomen hebben we haar verwelkomd en zijn we gaan eten bij het Wilhelminaplein. Hier heb ik dit keer een lekker lekkerbekje gegeten! Eef en haar Moeder zaten er ook dus hebben we daar ook nog even mee gepraat. Na het eten zijn we nog even een drankje bij Miles wezen doen en daarna ben ik lekker gaan slapen. De volgende dag moest ik weer naar stage. Deze week is het erg rustig omdat de scholen dicht zijn vanwege de meivakantie. Veel kinderen blijven hier om thuis. Op stage was het dus erg rustig deze week.
Dinsdag middag ben ik lekker bij Saint Tropez gaan liggen en in de avond heerlijke pompoensoep gemaakt en gegeten bij Madelon thuis. Daarna hebben Madelon, Jana en Daisy nog een heerlijk ijsje gehaald! Ook woensdag was het weer rustig op stage maar toch vliegen de dagen voorbij. Woensdagavond zijn Madelon, Jana, Wouter en ik uit eten geweest bij Sparkle. Hier hadden ze roerbak Ossenhaas. Na het eten zijn we met zijn 6e naar de film geweest! Donderdagochtend ben ik weer naar stage gegaan. Het was weer erg rustig, dus deden wij het net als elke Antilliaan ook lekker rustig! Vandaag mochten de kinderen veel voor zichzelf doen zodat wij een ander kindje zijn haren in konden vlechten. Ook ik mocht het weer proberen en jaajaa, ik kan wel zeggen dat ik nu ook dit haar in een mooi model kan zetten! In de middag heb ik de laptop van mijn stage begeleidster gemaakt en na het harde werken heb ik kipsaté met spinazie en opgebakken aardappeltjes bereid! Na het avond eten had ik met Madelon, Jana en Wouter afgesproken. Na een gezellige avond en een korte nacht, die dan ook nog regelmatig onderbroken werd heb ik heerlijk geslapen en was ik klaar voor de volgende dag! Vandaag was voor mij in een tijdje de laatste stagedag, want ik heb zo had gewerkt en zoveel over uren gemaakt, dat ik 9 dagen vakantie heb gekregen! Vandaag heb ik op stage nog even hard aan mijn eindopdracht gewerkt en in de middag was ik dan ook helemaal moe. Ik voelde me niet lekker en dit zagen ze op stage duidelijk ook. Ik mocht eventjes gaan liggen en daarna zouden ze me wakker maken voor de vergadering…. Niet dus! Na zo 1.5 uur geslapen te hebben (ooeeppss) werd ik wakker. Ik zag er alweer iets beter uit, maar zo voelde ik me niet (er werd al aangegeven dat er veel kinderen van verschillende stagegroepen ziek zijn, dus het is niet gek als ik iets heb opgepikt). Na nog 3 kwartier vergaderd te hebben waren we klaar en mocht ik naar huis. Thuis aangekomen ben ik gelijk gaan slapen tot ik om 19 uur gewekt werd door Madelon en Jana. We gingen kaasfondue, dus ik moest er even uit! Snel even gedoucht en aangekleed en toen gezellig gaan kaasfonduen bij Sparkle! Na een lekker hapje hebben we nog even poging gedaan tot film kijken maar ik voelde me nog steeds helemaal niet lekker dus ben ik snel naar huis gegaan en lekker gaan slapen!

Het was weer een vermoeiende week, ondanks we niet veel hebben moeten doen op stage. Ik heb nu lekker vakantie en wat ik allemaal ga doen, jaa dat is weer een verrassing voor volgende week!

  • 28 April 2014 - 14:58

    Jaap:

    Een overdosis ZON denk ik !!!!!

  • 28 April 2014 - 19:46

    Marjan Den Butter:

    Ben je al weer opgeknapt.
    Rust maar lekker uit, die 9 dagen.
    Geniet van de laatste weken, de tijd vliegt.

  • 29 April 2014 - 21:34

    Oma Diny:

    ik geef Jaap gelijk te veel zon en te veel feesten en de airco is niet goed voor een blanke dame .
    Geniet van je laatste weken, knuffels van ons .

  • 04 Mei 2014 - 19:48

    Erica:

    Waah....ja...ook voor jou is het soms wat teveel he....hoop uiteraard dat het beter gaat, maar als ik zo je vakantiefoto's bekijk, is dat wel zo!!! geniet ervan en a..s week....appen we oke?? Liefs en suc6 laatste weekjes he.....hoop dat er nog meer naar huis gaan voor je.....sniksnik....anders....xxxx

  • 05 Mei 2014 - 13:28

    :

    jaa gaat gelukkig weer wat beter, ookal was ik op die foto's ook nog ziek$ van de week appen we en tot nu toe gaan er nog niet meer naar huis dat ik weet. Zelf wil ik ook nog niet naar huis dus probeer nog niet af te tellen ookal is dat best lastig! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5907

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: