Mijn een na laatste week in Curcacao. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu Mijn een na laatste week in Curcacao. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van elinesteenbergen - WaarBenJij.nu

Mijn een na laatste week in Curcacao.

Blijf op de hoogte en volg

12 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Mijn vakantie week zit er alweer op. Maandag ben ik nog met Madelon lekker gaan lunchen bij Zuikertuintje. Hier kan je veel verschillende dingen eten en ohh wat is dat lekker! Je kan kiezen uit welk land je wilt eten (Japan, Nederland, Spanje, Curaçao)

Deze week ben ik nog erg druk op stage geweest met opdrachten afmaken en ben ik nog begonnen aan wat nieuwe opdrachten die ik vanuit stage heb gekregen. Het is erg rustig op stage. De kinderen hier hebben deze week nog vakantie dus zijn er niet veel bij ons. Met de kinderen die er wel zijn, doen wel lekker rustig aan en alleen maar leuke dingen! Na stage ben ik bezig geweest met een afscheidscadeautje voor volgende week voor de kinderen en mijn collega's! Voor ik het wist was deze week al weer voorbij. Ik voelde me weer helemaal goed.


Zaterdag waren Madelon en ik van plan om even lekker naar St. Tropez te gaan. Toen ik bji Madelon aankwam zat ze lekker buiten. Echter was ze haar sleutel vergeten en klapte haar deur dicht. Dit betekende dat ze er niet meer in kon! Op allerlei manieren hebben we geprobeerd om binnen te komen, er stond namelijk nog een raam open. Helaas zaten hier het houten deurtje nog wel van dicht en we konden er maar niet in komen. Gelukkig kwam op een gegeven moment de klusjes man en die kon de deur open maken! Toen we er weer in konden hebben zijn we lekker naar St. Tropez gegaan om bij te komen want in de avond zouden we naar Marco Borsato gaan!!

Na een heerlijke dag hebben we thuis allemaal wat gegeten en zijn we naar Marco Borsato gegaan. In het voor programma stonden de Mamphis Maniacs. Wat waren deze leuk!! Ruim een uur te laat kwam Marco Borsato. Wat was dit leuk!! Na een te gekke avond zijn we naar huis gegaan en heb ik lekker geslapen.

De volgende morgen (zondag) kwam Wouter met het idee of Madelon en ik mee wilde gaan kite. Dit leek ons wel een leuk idee en die dag zijn we gaan kite. Wat is dat leuk maar best wel moeilijk! Madelon en ik kregen een les terwijl er nog een paar andere op het water aan het kit waren. Na het sporten hadden we allemaal trek en hebben we heerlijke Nasi gegeten. We zijn bij het kite gebleven tot het donker was en toen zijn we naar huis gegaan. Toen we thuis waren zijn we allemaal als een blok in slaap gevallen en heb ik de rest van de nacht niets of niemand meer gehoord!


Woensdagavond zijn we bij het Wilhelmina Pleincafé gaan eten. De dag hap was Tournedos en die wilde we niet missen!! Daarna zijn we bij Cabana Beach geweest. Hier speelt elke woensdagavond een live band, aan het strand. Het was een hele gezellige avond die eigenlijk al weer veel te snel ten einde liep maar, we moesten allemaal naar bed, want de dag daarna was weer een nieuwe stagedag.

Het was weer een hele leuke week. Nu is toch echt mijn laatste week aangebroken en zijn mijn laatste dagen echt aangebroken. Er staan veel leuke laatste dingen op de planning en ik heb er nog erg veel zin in! Al wil ik eigenlijk nog helemaal niet naar huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5894

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Stage in Curacao!

Landen bezocht: